Betaling
Moderkompagniet modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og Mobilepay. Betaling vil først blive trukket på din konto, når du modtager vores digitale produkt.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

Moderkompagniet bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering
Moderkompagniet leverer naturligvis på alle dage og tidspunkter, da alle produkter er online.
Når betalingen er godkendt, vises en bekræftelsesside på, at din ordre er gennemført. Samtidigt sendes en e-mail med ordrebekræftelsen til din oplyste e-mailadresse med link til dit digitale produkt. Levering sker via dette link. 

Ejerskab
Når du har modtaget dine digitale produkter (lydfiler) er det dine til evigt eje og du kan høre dem alle de gange du vil.

Fortrydelsesret
Ved køb af digitale produkter til download er der en lovbestemt fortrydelsesret på 14 dage. Fortrydelsesretten gælder dog kun frem til tidspunktet, hvor download påbegyndes. Derefter er det hverken muligt at returnere eller få refunderet digitale produkter. Det vil sige at at hvis produktet downloades inden fortrydelsesfristens udløb, gælder fortrydelsesretten dog kun frem til tidspunktet, hvor download påbegyndes.

Meddelelsen skal gives pr. mail på h.hirshals@gmail.com. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i det tekniske, f.eks hvis downloadet ikke virker.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Moderkompagniet vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/